Звіт сільського голови за 2018 рік

Звіт Лазірківського сільського голови Ковальова О.О

за проведену роботу у 2018 році

 

 Шановні односельці. Хочу поділитись з Вами досягненнями, тим що не вдалось втілити в життя, своїми думками щодо подальшого життя та розвитку села Лазірки.

Розпочну з того, що обіцяв громаді створити в сільській раді атмосферу довіри та відкритості. Чи вдалось це мені – оцінювати Вам. За роки роботи я не змінював своєму життєвому кредо «Стався до людей так, як хочеш, щоб ставились до тебе». Сільська рада є і буде публічною та відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення новин та сесій сільської ради на офіційному сайті, та в соціальних меражах.

Найголовнішим суб’єктом  діяльності будь - якої влади є людина з усіма її  суспільними проблемами. Саме цій стратегічній  меті підпорядкована  робота Лазірківської сільської ради і моя, зокрема, як голови. Цього  вимагає і конституційний принцип, в якому   підкреслено,  що  єдиним  джерелом  влади є народ. Тож і  основою  наших дій була  і  залишається  місцева самоврядність. Без цього  неможливий  розвиток населених  пунктів громади, інтереси яких представляє сільська  рада.

Як і у попередні роки, робота  сільської  ради проходила у час насичений складними суспільно-політичними подіями  в  країні, непростою  соціально-економічною  ситуацією викликаною фінансово-економічною кризою, антитерористичною операцією  на сході  України.  Як  орган  місцевого  самоврядування  ми  не  відступали від  зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності поєднання місцевих і державних інтересів.

Вся  наша  діяльність будувалась та будується планово. Головною  формою  роботи  була  і залишається сесійна діяльність. Відбулося 13 пленарних  засідань,  а також проведено 11 засідань виконавчого комітету. Прийняття цих рішень сприяло оперативному  розгляду  питань, які  потребували  вирішення виключно  на  пленарних  засіданнях, протягом  2017 -2018 років. До порядку денного питання як  правило, виносились  заздалегідь,  але  деколи  мало  місце недостатнє  обґрунтування, необхідності  розгляду  того  чи  іншого  питання, відсутність  пояснювальних  записок і т.д.,  що  зволікало  їх  попередній  розгляд і опрацювання, впливаючи на  своєчасне доведення  матеріалів  до  депутатів. У центрі  уваги  знаходились і  знаходяться  питання  покращення рівня  життя  людей громади, поліпшення  фінансового  стану,  економічної  та  соціальної  політики  в територіальній громаді.

Працівниками  сільської  ради розроблено  та затверджено сесіями  сьомого скликання ряд програм:

  • План соціально-економічного та культурного розвитку села Лазірки на 2018 рік;
  • Програму соціального забезпечення та соціального захисту населення в селі Лазірки  на 2018 рік;
  • Програму благоустрою Лазірківської сільської ради на 2018-2020 року;
  • Положення про порядок сплати пайової участі замовників у створенні та розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури Лазірківської сільської ради.
  • Програму харчування освітніх закладів Лазірківської сільської ради на 2018 року;
  • Програу шкільний автобус на 2018 рік.
  • Програму забезпечення ліками на 2018 рік.
  • Комплексна освітня програма на 2018 рік.
  • Програму здійснення компенсації виплат на 2018 рік.
  • Програму профілактики правопорушень та бродьби з злочинністю на території Лазірківської сільської ради на 2018-2020 роки

Протягом звітного періоду на підставі зазначених програм:

  • Після численних звернень сільської ради до Полтавської ОДА проведено Капітальний ремонт частини вулиці Широкої в селі Лазірки на суму 1.5 млн.грн (кошти обласного бюджету)
  • Проведено поточний ремонт ремонт частини вулиці Широкої в селі Лазірки на суму 295814,83 тис.грн. (кошти місцевого бюджету бюджету).
  • Розроблено проектно-кошторисну документацію на Капітальний ремонт даху Лазірківської ЗОШ 1-3 ст. ім. В.О.Підпалого Кошторисна вартість 1.5 млн.грн.). – 36 000 грн.
  • Упорядкування сміттєзвалища – 75 000 грн.
  • Опалення сільської ради – 3491 грн.
  • Членські внески в асоціацію місцевого самоврядування – 2412 грн.
  • Придбання дитячого майданчика (кошти отримані за премогу в конкурсі на найкращий майданчик району) – 131 000 грн.
  • укладено  договір по сплаті пайової участі на суму 13 337,90 тис. грн.
  • проводилися заходи по благоустрою території Лазірківської сільської ради на суму 156413 грн, а саме:
    • На оплату за спожиту активну електроенергію вуличного освітлення за звітній період витрачено – 14686,94  грн.
    • Зарплата працівникам по благоустрою – 4542,06 грн.
    • Робота бульдозера на ставку – 50 000 грн.
    • Встановлення дитячого майданчика – 8000 грн.
    • Закупівля вапна – 6000 грн.
    • Закупівля фарби – 1184 грн.
    • Купівля 4 бесідок для місця відпочинку (ставок) – 50 000 грн.
    • Купівля лавочок-садових – 12 000 грн.
    • Купівля альтанки, паркану, дерев’яних виробів на дитячий майданчик – 10 000 грн.

Кошти виділенні на підтримку КП «Лазірки-Добробут»:

             Благоустрій:                                                        244865,95 грн

  • Оплата праці                                                       116478,12 грн
  • Нарахування на заробітну плату                       31127,83 грн
  • Придбання матеріалів  ЗФ                                 142520,00 грн

-Придбання дизпалива 3000 літрів 95568,00 грн

- придбання бензину 60 літрів1692,00 грн

         Водне господарство                                                       106960, 00 грн

  • Оплата електроенергії                                         50 000,00 грн
  • Труба малонапірна                                               11700,00 грн
  • Ремонт насосів 3 штуки                                       27600,00 грн
  • Оплата послуги(пневмобійника і екскаватора)      17660,00 грн

         Придбання матеріалів СФ                                                43296,00 грн

  • Придбання пульта керування                               43296, 00 грн                                                   

 

З метою отримання даних, щодо точної кількості домогосподарств, які знаходяться на території сільської ради,  у т.ч. особистих селянських господарств, і площі землі,  що знаходиться в  користуванні жителів ведеться погосподарський облік дворів, який немає терміну зберігання;

Шановні  односельці  коротко  хочу зупинитись на виконанні Плану  соціально-економічного  розвитку на  2018 рік.

Лазірківською сільською радою було здійснено аналіз, який дає можливість об'єктивно оцінити можливості всебічного розвитку території. Виділення слабких сторін дозволяє розробити ефективні заходи щодо попередження проблем, які можуть виникнути при процесі розвитку. Сильні сторони дають підставу визначити потенційні можливості території по виявленню проблем та розробити ефективну стратегію щодо їх вирішення.

Сильні сторони

  • Вигідне географічне розташування
  • Національний патріотизм
  • Бажання позитивних змін
  • Підтримання традицій
  • Наявне транспортне сполучення
  • Велика частина асфальтованих доріг
  • Наявне вуличне освітлення
  • Газифікація, електрифікація, телефонний зв’язок
  • Можливості розвитку відпочинкових зон
  • Можливості реалізації інвестиційних проектів

Слабкі сторони

  • Незадовільний стан частини доріг в селі Лазірки
  • Відсутність каналізування та очисних споруд
  • Безпека пішоходів
  • Відсутність спортивно – розважальних закладів
  • Відсутність аптек
  • Слабка активність мешканців села
  • Незакінчене комплексне будівництво електричних мереж в селі Лазірки.

Можливості

  • Залучення інвестицій (іноземних, державних та приватних)
  • Розвиток сільського зеленого туризму
  • Створення високооплачуваних робочих місць в селі
  • Розвиток економіки
  • Культурний (спортивний) розвиток сільського населення
  • Покращення інфраструктури
  • Впровадження нових технологій та енергозберігаючих заходів

Представляючи та захищаючи  інтереси виборців, сільська  рада за звітній період розглянула понад 150 письмових звернень  громадян.    В  умовах  економічних негараздів, виборці  як  завжди,  розраховують  на  конкретні  дії місцевих органів  влади   по  покращенню  життя населення – це  підтверджує  і  аналіз  звернень, найбільша  їх питома  вага знаходиться у реєстрації – знятті з реєстрації місця проживання /перебування особи, у  оформленні  на  житлові  субсидії, у розгляді питань у сфері земельних правовідносин, наданні матеріальної допомоги.

Питання порушені у зверненнях громадян, розглядалися та обговорювались на засіданнях відповідних комісій, а за необхідністю виносилися на розгляд сесій та виконкомів сільської ради де приймались відповідні рішення та розпорядження сільського голови.

Відповідно до   Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» та Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою Кабінету Міністрів України  2 березня 2016 року № 207 за звітний період прийнято та зареєстровано:

  • 95 заяв про реєстрацію місця проживання;
  • 130 заяви про зняття з реєстрації місця проживання,

Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію актів цивільного стану в Україні» здійснюється реєстрація актових записів цивільного стану  (43 актових записів протягом року) з них:

  • про народження – 7;
  • про смерть -36;

Видавалися та видаються довідки про смерть, довідки для отримання одноразової допомоги на поховання.

Вплив  економічної  кризи на  фінансові  показники  відчувався   весь минулий  рік,про  це  свідчать  показники  виконання  дохідної  частини  бюджету  за 2018 року, а  саме одержано  доходи в  сумі – 2 637 731,85 (грн.) .

Основними видами надходжень є:

  • Єдиний податок з фізичних осіб .
  • Єдиний податок з юридичних осіб .
  • Земельний податок з юридичних осіб .
  • Земельний податок з фізичних осіб .
  • Орендна плата за землю з юридичних осіб.
  • Орендна плата за землю з фізичних осіб .
  • Акцизний збір .
  • Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки з юридичних осіб .
  • Податок на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки з фізичних осіб .
  • Державне мито .
  • Плата за надання інших адмінпослуг.
  • Туристичний збір сплачений фізичними особами .
  • Рентна плата за спеціальне використання лісових ресурсів.
  • Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту .
  • Інші субвенції бюджету .

Договір про міжбюджетний трансферт на 2018 рік, відповідно до якого нами до районного бюджету передано субвенції у розмірі  695 526,55 грн, а саме:

  • Утримання фахівеця по забезпеченню соціального захисту вразливих категорій населення, надання їм підтримки , пов'язаних з економічною і політичною нестабільністю, переселенням біженців з Луганської та Донецької областей, супроводом сімей мобілізованих та демобілізованих військовослужбовців з зони АТО, вирішення соціальних проблемтінших категорій населення (малозабезпечині та багатодітні сім'ї) та оформлення субсидій – 63600 грн.
  • Харчування Лазірківської школи – 119662,70 грн.
  • Харчування Величківської школи – 56 900 грн.
  • Шкільний автобус – 65 000 грн.
  • Оплата електроенергії Лазірківський Будинок культури – 71 494 грн.
  • Забезпечення ліками жителів с. Лазірки – 34 400 грн.
  • Підтримка Лазірківської амбулаторії – 104 300 грн:

Оплата природнього газу – 67 400 грн.

Придбання туберкуліну – 6900 грн.

Придбання бензину – 14 400 грн.

Придбання медичної апаратури – 3600 грн.

Насос циркуляційний – 1000 грн.

Встановлення газової установки на автомобіль швиткої допомоги – 11 000 грн.

  • Підтримка освітньої програми:

Придбання матеріалів для поточного ремонту Лазірківської школи (20 239 грн), Величківської школи (23 800 грн), дитячий садочок (21 800 грн), будинок дитячої творчості школяра (15 000 грн).

  • Виготовлення технічного паспорту дитячого садочка 3680 грн.
  • Переобладнання газового лічильника дитячого садочка – 9650 грн.
  • Виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт даху Лазірківської ЗОШ 1-3 ст. ім. В.О.Підпалого.
  • Трудовий архів – 3300 грн.
  • Створення поліцейської дільниці в селі Лазірки  -19 976 грн.
  • Утримання новооржицької місцевої пожежної охорони 80 000 грн.

 

     БЛАГОУСТРІЙ.

      За 2018 рік  досить багато робіт виконано по благоустрою села. Вже більше 3 років проходить вивіз твердих побутових відходів по вулицях села. Для покращення даної послуги сільською радою та КП Лазірки-Добробут було у жовтні 2018 року було подано документи на обласний конкурс на придбанню сміттєвоза. Термін реалізації проекту жовтень 2019 року.

         Крім збирання і вивозу сміття, комунальним підприємством проводиться  щоденне прибирання території села, в основному, вздовж  доріг та в громадських місцях. Але і тут є  проблема. Частина мешканців села викидає сміття будь-де. Хоч таких випадків ми намагаємося не допускати, все ж наші «свідомі громадяни» спричиняються до цього. А частина мешканців взагалі відмовляються від послуг по вивозу ТПВ, мотивуючи тим, що в них немає сміття.

Багато роботи в селі є по обслуговуванні водопровідних мереж. Всього маємо водопроводів  18 км та три свердловини.

          Щодо виконання завдань по розвитку водопровідних мереж, то тут робота є недостатною. Але, цього року було переобладнано на сучасну безбашенну технологію водопостачання свердловини по вулиці О.Кошового. Також було проведено капітальний ремонт водогону по частині вулиць пушкіна та Шевченка протяжністю 400 м. (загальна вартість 30 000 грн.). Також проведено новий водопорпаві на вул,Шевченка (по провулку).

       На протязі року сільською радою закуплено за підтримки народного депутата Костянтина Іщейкіна закуплено три дитячих та один спортивний майданчики: один із майданчиків вже встановлений біля Будинку культури. Два інші дитячі майданчики в 2019 році будуть встановленні на мікрорайоні Довжок та Велички. Спортивний майданчик буде встановлений на території Лазірківськї школи поруч з футбольним полем.  Також хотілося зазначити, що завдяки завзятій роботі сільської ради, комунального підприємства, ПП Каменського М.Г., директора СФГ «Татіана» Мотрича Ю.М. директора ПП «Граніт» Бута А.А. село Лазірки вибороло 1 місце в конкурсі на найкращий майданчик району, і за це отримали нагороду 131 00 грн, дані кошти були витрачені на закупівлю двох майданчиків на Довжок та Велички. Проте, прикро, що цю роботу не всі шанують. На майданчику нищиться обладнання, загорожа, постійно смітять.

 

СПІВРОБІТНИЦТВО ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД У ФОРМІ РЕАЛІЗАЦІЇ СПІЛЬНОГО ПРОЕКТУ "ЦЕНТР БЕЗПЕКИ ГРОМАДИ" між Лазірківською, Вишневою, Воронинцівською, Черевківською сільськими радами та Новооржицькою селищною радою.
Згідно цього договору створено та розпочато фінансування Новооржицької місцевої пожежної охорони, яка обслуговуватиме Лазірківську, Вишневу, Воронинцівську, Черевківську сільські ради та Новооржицьку селищну раду.
Метою даного проекту є покращення стану пожежної безпеки та зменшення криміногенної ситуації на даних територіях.

        26 червня 2018 року відбулося офіційне відкриття Новооржицької пожежної охорон, утворених на умовах міжмуніципального співробітництва.
Відтепер підрозділ пожежної охорони у цілодобовому режимі надаватиме допомогу та ліквідовуватиме пожежі на території Новооржицької, Лазірківської, Вишневої, Воронинцівської та Черевківської сільських та селищних рад. 
Телефон для виклику 101.

 

УПОРЯДКУВННЯ СМІТТЄЗВАЛИЩА У СЕЛІ ЛАЗІРКИ
У Лазірках протягом довгого часу великою проблемою залишалося сміттєзвалище, що розташоване неподалік села. Жителям постійно дошкуляв неприємний запах та неестетичний його вигляд. Часті підпали цей сморід підсилювали. 
Це питання вдалося нарешті вирішити. На роботи із упорядкування сміттєзвалища було виділено 125 тис.грн. Із бюджету Лазірківської сільської ради було виділено 75 тис.грн. Допомогли у вирішенні даної проблеми також директор Лазірківської дільниці ТОВ Кононівський елеватор компанії «КЕРНЕЛ» Донченко Роман Васильович.(було виділено 50 тис.грн.) та директор Лазірківської дільниці насіннєвого заводу СТОВ «Вишневе-Агро» компанії «КЕРНЕЛ» Черногорський Олександр Олександрович, який надав пожежний автомобіль для гасіння пожеж які виникали в процесі упорядкування.

 

РЕМОНТ ДОРІГ.

Перші кошти в сумі 100 тис.грн для поточного ремонту були виділені компанією СТОВ «Придніпровський край» групи компаній КЕРНЕЛ (директор Петров Михайло Васильович). 

Також ремонт дороги був проведений по вулиці Широкій сільськогосподарським підприємством «Татіана» директор Мотрич Юрій Миколайович. Ремонт дороги виконується власними коштами та працівниками підприємства.

Проведено ремонт на автомобільній дорозі обласного значення 01717251 М-03 Лазірки - Райозеро на проміжоку дороги від залізничного переїзду до виїзду на автомагістраль Київ-Харків на загальну суму 1.3 млн .грн. (600 тис.грн. СТОВ «Вишневе Агро» директор Петров Михайло Васильович та 700 тис.грн. Лазірківська дільниця ТОВ «Кононівський елеватор» директор Донченко Роман Васильович.).

Також  проведено середній ямковий ремонт по вулиці Широкій та на частині вулиці Центральної. Кошти в сумі 1,5 млн.грн були виділені Полтавською обласною адміністрацією.

Проведено поточний ремонт ремонт частини вулиці Широкої в селі Лазірки на суму 295814,83 тис.грн. (кошти місцевого бюджету бюджету).

Що ще не зроблено і над чим необхідно працювати до кінця цього року та в 2019 році:

  Вилучення земельних ділянок у тих, хто їх не використовує;

  Створення місця відпочику (пляж)

  Ремонт будинку культури та забезпечення муз.апаратурою;

  Утеплення фасадів дитсадку та школи;

  Переведення на альтернативне паливо котельних;

  Відновлення водопостачання села.

- Ремонт доріг.

- Придбання сміттєвозу.

- Капітальний ремонт даху Лазірківської школи

 

            Крім питань висвітлених у звіті апарату та виконкому сільської ради  доводилося вирішувати ще багато поточних питань, котрі можливо не є надто важливими для села в цілому, але котрі зачіпали інтереси наших мешканців і були для них надзвичайно важливими. 

            Ми бачимо і знаємо проблеми села, проте вирішити все  силами апарату сільської ради неможливо. Тому прохання, і до депутатського корпусу,  і до мешканців села, спільними зусиллями робити наше село кращим..

Подальше життя та майбутнє нашої громади мене надзвичайно хвилює.
З початку 2019 року фінансовий стан сільської ради плачевний, недостаньо коштів на утримання закладів, що фінансуються сільською радою. Надходжень до сільського бюджету мало.
Саме найбільше пригнічує те, що немає можливості допомогти коштами загальноосвітній школі, сільській амбулаторії, у зв’язку з проведенням реформи освіти та медицини. Не маючи достатньої матеріальної бази неможливо втілити в життя нові реформи. Та і просто надати матеріальну допомогу на лікування жителів села, та навіть людям, які опинились у скруті. Останнім часом, як часто звертаються люди про допомогу, і ми не можемо допомогти…
З вдячністю прийму від Вас поради, пропозиції, Ваше бачення у подальшій роботі сільської ради.
Хочу сьогодні подякувати народному депутату Костянтину Іщейкіну, депутату обласної ради Руслану Ляшку, Мирославі Василенко, депутатам сільської, районної ради, виконавчому комітету, приватним підприємцям, вчителям, працівникам дитячого садка, амбулаторії, Будинку культури за активну участь у житті села, підтримку у вирішенні актуальних питань, пов’язаних із життям нашого села, в плануванні бюджету та його виконанні.
Окрема подяка директору СФГ «Татіана» Юрію Мотричу, групі Компаній «Кернел», Олексію Тараненку Траненку, Олегові Буту, Сергію Рудю які завжди реагують на наші прохання і звернення про допомогу: у розгортанні снігу, наданні бульдозеру для упорядкування сміттєзвалища, узбіччя центральної дороги, транспорту для поїздки учасників художньої самодіяльності на конкурси, обкошуванні бур’янів, надання матеріальної підтримки закладів освіти.
Я впевнена, спільними зусиллями, ми подолаємо всі негаразди і знайдемо той єдиний шлях розвитку нашої громади, який принесе нам достаток .

 

Логін: *

Пароль: *